Sv: Woobies

Så kul det var :D Men vågar man skriva upp sig på den där emaillistan? Eller är det som skuret för virus?:angel:
 
Sv: Woobies

Jag som försöker låta bli detta förbaskat beroendeframkallande spel, och så påminner du mig just när jag trodde att jag lyckats! :eek::devil::mad:

(återkommer efter nyår...jag skaaaaaaaaa klara det :cool:)
 
Sv: Woobies

Kom till L18, sen var det kört.

Jag brukar åka dit på lvl 25, ruskigt störande! Det känns som om man är så nära då.

Så kul det var. Men vågar man skriva upp sig på den där emaillistan? Eller är det som skuret för virus?

Jag skrev en fakemailadress. :)

Jag som försöker låta bli detta förbaskat beroendeframkallande spel, och så påminner du mig just när jag trodde att jag lyckats!

(återkommer efter nyår...jag skaaaaaaaaa klara det

*fnissar* Om det är till någon tröst så hittade jag precis min egen tråd och åkte dit igen, fast jag egentligen borde göra helt andra saker... Jag ska också försöka klara det.
 
Sv: Woobies

Fakemailaddress som i en total påhittad som inte finns, eller en som finns men som endast används till spelet? *Hjärnkapacitet0*:angel:
 
Sv: Woobies

Nu har jag kommit till Lv 23´, och ändå spelar jag bara på easy. Undrar hur länge man klarar sig på hard då:D
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag tänkte att jag skulle försöka använda mina smycken mer. Både armband , halsband och alternera örhängen oftare.:D Nu ligger det bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 322
Senast: Avalbane
·
Fritid Hej, Jag vill boka hotell, men kommer att ha en ny adress när vi kommer och ska bo där. Men jag är skriven på min gamla adress en vecka...
Svar
2
· Visningar
734
Hemmet Jag har berättat om min konstiga gamla pardörr förr. Den som färgen bubblar på, och den som "läcker" någon mystisk vätska genom färgen...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 451
Senast: ptr
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
720
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp