Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag kanske blir en ponnymamma iallafall. I går var sonen(4 år) och provade att rida lite på ridskolan. Han var jätteduktig och tom travade lite Han tyckte det var roligt så nu ska jag anmäla han till "knatteridning" som är varje söndag. *roligt*
Ha inte för stora förhoppningar bara....
Min son som blir 13 i år provade också på ridning ett tag, han var i samma ålder som din grabb. Han tyckte det var kul och red ganska många ggr, ända till dom skulle börja med gymnastik på hästryggen.. Då tyckte han att det räckte!!
Nu tycker han bara att det är kul om det är typ en rodeohäst som kastar av honom varannan minut.
Men jag håller tummen för dig..
Snart sitter du i ponnymammaträsket. Stallet fullt med ponnysar. Träning är allt man hinner med och olika tävlingsplatser är allt du ser på helgerna. Huset förfaller, men stallet renoveras. Trädgården växer igen medan du bygger ridbana, Bilskrället får gå nåt år till för nu köpte vi ny transport.....
Gör det! Det var rätt roligt å se småknattarna trava runt när benen inte ens når ner under sadeln.
Shady: Ja, det vore urkul! få se om det håller i sig, han vill nämligen börja spela fotboll nästa år, och innebandy och basket osv. *bolltokig*
men jag håller tummarna!
Tyvärr är det väl så att kommer killar in på detta med bollar så ryker hästarna. Om nu inte din son är som min. Han älskar att spela fotboll, handboll m.m. hemma och i skolan, men INGET är bättre än hästar. Härligt för mig.
Juridik & Ekonomi så länge det är en pågående tvist är det en pågående tvist...
De kan ju hävda att de inte lagar gröna apparater eller vad om helst...
Juridik & Ekonomi När jag sålde mitt hus körde det förbi folk och spanade, helt okej tycker jag. Men att hitta en herre inne på tomten när jag kom från...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.