P

Pyrusan

Någon som har koll på var dessa sadlar säljs? :confused:
Vad tycker ni i största allmänhet om dressyrsadlarna av detta märket?

Jag har haft en sådann, första sadeln jag hade till fjordan. Köpt på Hööks, dom hade dom förr. Har aldrig sett dom nån annanstans.

Tack för länken! :) Tyckte det var märkligt att jag inte hittade några sadlar i Sverige av märket Windsor.. :smirk:

Hade ingenting att klaga på den. Det var bra kvalite ja och den var härlig att rida i.
Dock gick bommen av efter ca 10 års flitigt användande.

Jo, jag minns ju också att hööks hade ett märke som het Windsor... Fanns även träns, har ett faktisk. Men är inte säker om det är samma... :confused:

Sv: Re: Windsor

Hööks kan inte ha sålt Windsor med tanke på att det är ett sånt dyrt märke. Visst har Windsor "billiga" sadlar som kostar 15000 men dom flesta av deras sadlar kostar mellan 24-35 000 (om dom hade sålts i svenska butiker, dom är lite billigare i australien och england) så jag tvivlar starkt på att Hööks har sålt deras sadlar...

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
721
Senast: fio
·
Utrustning Hej! Jag skall snart åka på sadelutprovning för att prova kemnevall sadlar. Har hört så mycket bra om dessa . Vad tycker ni som har...
2
Svar
27
· Visningar
2 579
Senast: Elise4321
·
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på...
2
Svar
22
· Visningar
1 574
Senast: morgaine
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
969
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka