Windows 2000

W

WingsOfMuffin

Vet någon hur man kan få tag i en windows 2000 recovery CD? :confused: Eller en billig Windows 2000 som det följer med i.
Jag har Windows 2000 installerad i min gamla dator och nu går den inte att starta, men det står att felet kanske kan åtgärdas med en recovery CD. Jag har ju alla mina bilder och allt i :mad: :cry: .
 
Sv: Windows 2000

Hoppla
Är troligen en märkesdator och om du har tur så kanske deras support kan skicka en om datorn inte är föööör gammal.

Fast jag är lite osäker på recovery CD för det jag har stött på rensar burken och installera om allt.

Det finns ju exempelvis Linux LIVE skivor som gör att du startar Linux utan att installera något på burken men du måste ju på något sätt få över dina saker till ett annat media.

Om du har tur så kanske recovery CD bara fixar det som är problemet men jag är som sagt inte 100% säker.
 
Sv: Windows 2000

För det står att det är fel på någon fil, därför startar den inte?
Bra att du varnade för det iaf att allt kan försvinna iaf.
Ska höra om det där med linux.
Det är en ihopplockad från början, jag har fått datorn utan medföljande program från en gammal vän tyvärr. Den kanske är 5-7år.. ingen aning faktskt, supergammal är den nog inte ändå..

Så det bästa är nog att försöka vända sig till något seriöst företag som sysslar med reparationer för att försöka spara det som finns i?

Det var precis innan jag fått hem min nya dator så jag inte hann spara undan allt, typiskt eller hur.

En gång när jag försökte starta den så fungerade den bara inte :D :confused: :cry: . Ja vad ska man göra. :smirk:
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en ny dator med Windows 11 installerat. Nere i högra hörnet på skärmen ser man klockan och dagens datum. Men, håller jag...
Svar
8
· Visningar
724
Senast: Malin_L
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
27 716
Senast: ptr
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 869
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 079
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp