Wilton 1137

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare ragge
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 222

ragge

Trådstartare
Vad tror ni om att ha Wilton hingst till ett hoppsto?han har ju endel hopp bakom sig... http://www.allbreedpedigree.com/wilton4
Vad tror ni om att han skulle kunna förädla?Jag gillar den lösgjordheten han har, men jag vill ha en hoppunge till mig själv...Vart kommer ha att stå 2007?hemsida?

Sv: Wilton 1137

någon som har en filmsnutt eller bild fån t ex bruks när han hoppar?

Wilton ingår i Askö Stuteris program. Såg honom i Åstorp i torsdags och tyckte det var en riktigt trevlig individ, tror att han kommer att fungera bra som dubbeltalang. Fick fina hopp poäng vid Bruks, minns inte siffrorna, men det vet säkert någon annan här på Buke.

Här är Askös hemsida:

Askö Stuteri

Senast ändrad av en moderator:

hmm...undrar om det inte finns någon annan som kan säga nått mera...:confused:

:crazy: Vill bara göra en liten kommentar om detta att betäcka ett
hoppsto med dressyrhingst när jag vill ha en hoppavkomma.
Jag har själv gjort det och ångrat det sedan dess, fick en jättefin
hopphäst men folk vissnar alltid när man säger stammen, i synnerhet
som hon är i avel nu.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
691
Senast: Myzan87
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 208
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 283
Senast: Nepenthe
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 373
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka