Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller så var det vinet... Vin och smärtlindring då kan man åstadkomma vadsomhelst
Låter som ett vinnande koncept, kör på det!
Ja? Som läkare rekommenderar du detta, eller hur?
Kan ju bara meddela att det var en fraktur så det var det liksom....
Och?
Jung vann väl EM med en bruten fot?
Neeej...Kan ju bara meddela att det var en fraktur så det var det liksom....
Neeej...
Fast man kan ju rida med enhandsfattning
Du får gärna tävla Grå med enhandsfattning! Jag ska hämta soffan med kuddarna oxå Rida hemma kan jag göra! Och köra ner honom till tävling till dig.. du har ju lejt bort dina hästar så du behöver ju nån
Men absolut! Bara den har kuddar, Chefen blir så ledsen om hon måste rida alla hästar själv.
Ja Kuddar ingår givetvis med Grå.. bara du hinner slänga ut dom
Du får gärna tävla Grå med enhandsfattning! Jag ska hämta soffan med kuddarna oxå Rida hemma kan jag göra! Och köra ner honom till tävling till dig.. du har ju lejt bort dina hästar så du behöver ju nån
Trodde bara han behövde lära sig hoppa banhoppningshinder???Appappapp, min va först till Gärds iaf!
Hon har dessutom redan lärt honom hoppa smalhinder. Typ
Hellre foten än handen!
Appappapp, min va först till Gärds iaf!
Hon har dessutom redan lärt honom hoppa smalhinder. Typ
Hmm, jag har faktiskt försökt hoppa fälttävlanshinder med bruten (just påbörjat ihopläkt) fot, och näe.... det rekommenderas inte!
Brott på ledkapseln till lillfingret gick däremot bra att tävla med i både hoppning och fälttävlan!