Så
@Novali01 . Ledsen att det dröjde så länge, måste ju hålla mina fans nöjda
På lördagen fick jag åka med 2 grå ponnyer! Nicke så klart som gjorde en trevlig dressyr med en miss i galoppfatningen, slutade med 64%, nolla i hoppningen och nolla på hinder i terrängen, så väldigt nöjd med honom!
Den andra grå blev det inga kort på vad jag har sett iaf, men den var också väldigt söt. Gick 80 CR, believe it or not, men det är ingen som tror på att jag är 12 så jag får inte rida ponnyklass
Han hade 68% i dressyren, lite missar i hoppningen istället och sen en super och felfri terräng. En yngre ponny som jag får tävla lite för vidareutbildning. Kommer bli superfin!
Dag 2
Kan väl börja med att jag fick tävla Sigrid igen! Vi körde en standard dressyr till 65%, sen banhoppning som jag var sååå nervös inför. Behövde jag inte, kändes hyfsat enkelt och en 0-runda! Terrängen var hon klockren och hon kändes som äldre, rutinerad läromästare, som man fick bromsa lite ibland
Tävlade även hingsten som jag heller inte kan hitta några kort på. Helt ok, dressyr. Banhoppningen försökte han verkligen vara felfri, men jag la honom lite för nära ett, och lite långt ifrån på ett. Sen terrängen är han ju klockren, missade ett hinder efter första vattnet, men han är ju inte så rutinerad. Gick sin andra 100-klass som då är typ enstj för ponny.
Sen fick jag låna
@Lady_D s superponny då de gjorde en liten vurpa på terrängbanan och D sa att hon slog i hjälmen.. Eh, huvudet tror jag man kan konstatera! Jag hann ju rida honom en gång innan tävlingen, så det är ju alltid lite spännande, men han var verkligen en superponny! Så lydig och 68% i dressyren, efterföljt av en felfri banhoppning som kändes superenkel! Vår första runda i terrängen ever och han flöt på hur bra som helst, felfri bara 3 sek över tiden och slutade på en 5:e plats. Så himla kul!!