Wijkström shoppar vidare

Sv: Wijkström shoppar vidare

Är det verkligen bara jag som undrar vad som pågår?
Har med stort intresse läst årsredovisningen för 2008.....Helt sanslös "satsning" som aldrig kommer att kunna hamna på plus!
I nuläget är väl hästantalet ca 50, insprunget 2008 187´ nu börjar dessutom hästarna flyttas runt (för att överdriva lite) och AC är tydligen ute ur bilden. Hon vill inte kommentera enligt en artikel.
Mitt förflutna inom bank/finans och nuvarande inom säkerhet börjar ana en uggla i mossen, kan det vara fallet månne? Eller vill vi bara konkurrera ut Gabrielsson i hästantal?
Väntar med spänning på hur många inköp det blir hos Ludde.......

PS Enligt en fd tränare till åringarna har han även börjat med uppfödning och lär ska ha någonstans att husera fölmärrar och åringar.....ingen vet vart....

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 485
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Förra veckan köpte den svenska storhästägaren Lennart Ågren en häst för 3,4 miljoner kronor. Och svenskarna fortsätter sprida miljoner...
Svar
0
· Visningar
734
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under måndagskvällen hölls Kolgjini Sales för elfte gången i ordningen. Då slog den tidigare hockey-stjärnan Peter Forsberg till med...
Svar
0
· Visningar
273
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 955
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Parfym
  • 🎄Jul 2024🎄
  • Borstning av tänder

Hund, Katt, Andra Djur