Westersadel för Shettis

Sv: Westersadel för Shettis

Det finns väl både på H**ks och B*rjes tror jag! :)

Kardinal skrev:
Finns det westernsadlar i shettisstorlek någonstans, eller måste man specialbeställa?
hur stor är din shettis? Du kan få köpa en sadel av mig för 1000:- (nypris ca1900) Den är knappt använd. Jag köpte den till min shettis men den var för stor. Så nu måste jag hitta en mini mini.

Tex-tan tom gus finns i ytte pytte. De passar till små och breda hästar. Finns ner till storlek 12,5" i sitsen tror jag att det var. Mkt mer välgjord än en börjes eller hööks sadel för 1500:- . Jag har för mig att den kostade 4300:- eller något sådant.

*Christine* skrev:
OT: får man det? Vad får man inte göra då?
trodde det räknades som reklam...
Nä, så pass etablerade butiker kan man få omnämna. Om näringsidkaren är starkt förkippad med ett nick är det mer tveksamt. Om jag till exempel skulle sälja westernsadlar till shettisar på tifos shettis & saddles co och påpekar det i den här tråden skulle jag nog tolka det som reklam...

/tifo - med en helt annan inriktning på sin verksamhet

Liknande trådar

Western Går det ens? Finns ju ridskolor här men ingen westernridskola. Finns en klubb (som jag känner till alla fall) i hela länet som tar ut...
Svar
9
· Visningar
501
Senast: Mirre
·
  • Låst
Gnägg I familjen finns 2 varmblod 21 och 10 år och två shettisar 26 och 17 år. De är redan en tight flock då varmbloden kom hem till oss i...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 831
Senast: Hedinn
·
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
375
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka