Westerntävlingar 2014

shosho

Trådstartare
Hej ! Nu har jag anmält mig till TWRS C-D tävling i maj. Är det några fler som ska dit ? Anmälde mig sen till en tävling i september SW roliga speedtrail tävling, så nu är det frågan vad jag ska hitta på däri mellan har ni några förslag ? :D;)

Sv: Westerntävlingar 2014

Hade oxå tänkte tävla på Terräng-speed-trailen men såhär långt innan vet jag inte ens vart jag bor ;)
och såg på fb att Open klassen redan var full så antar att Novis klassen (som jag lär starta i då) oxå kommer bli full under sommaren. Men åker troligtvis dit och kollar lite om jag kan, mkt bra idé att ta hit tycker jag! :)

Ska nu innan helgen anmäla mig till SbyWR's vårtävling 3 maj som blir årets första tävling :) Taggad!

Planerar att starta säsongen med WRU 27 april och sedan Sbywr 3 maj. Blir första säsongen uppsuttet, så de två tävlingarna blir mest miljöträning.

Planerar att anmäla mig till Stadsberga Trail Day också :)

:D Trail Day :love: Självklart måste jag ju anmäla mig till den, en helrolig tävling ska visst bli ännu häftigare iår. Den är i slutet på augusti. När har WRU sin efter april? Men ? Är det ingen som ska till TWRS tävling i maj ?:banghead:

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 128
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 638
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 496
Senast: tuaphua
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat