Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är på jakt efter sadel och vill höra om det är någon som har erfarenhet av börjes westernsadel Chattanooga alt Börjes billiga westernsadel. Vilken typ av häst passar den till och hur är de annars
Finns mycket westernsadlar på hastnet, bra begagnadeKom gärna med förslag på märken som är bra och som skulle passa en häst med manke. För vettigt begagnat pris. Är då så att jag måste ha möjlighet till att prova sadel innan så är det någon som vet någonstans de säljer begagnade till vettigt pris, bor en bit från Växjö (Alvesta). Alt kanske någon här i de krokarna som har en sadel till salu?
Kom gärna med förslag på märken som är bra och som skulle passa en häst med manke. För vettigt begagnat pris. Är då så att jag måste ha möjlighet till att prova sadel innan så är det någon som vet någonstans de säljer begagnade till vettigt pris, bor en bit från Växjö (Alvesta). Alt kanske någon här i de krokarna som har en sadel till salu?
Ta kontakt med WRAS-klubbarna och medlemmarna där är mitt tips. Finns både Kronobergs westernryttare, Eastern Western Riders (Johannishus i Blekinge) och så har du High Chaparals westernryttare och säkert någon jag glömt. Be att få prova några sadlar i samband med någon aktivitet t.ex. Ofta så säljs sadlar inom klubbarna dessutom. Finn Karlsén åker ut i södra Sverige och provar ut s.k. Vintagesadlar. Sadlar av gammalt genuint hantverk.Kom gärna med förslag på märken som är bra och som skulle passa en häst med manke. För vettigt begagnat pris. Är då så att jag måste ha möjlighet till att prova sadel innan så är det någon som vet någonstans de säljer begagnade till vettigt pris, bor en bit från Växjö (Alvesta). Alt kanske någon här i de krokarna som har en sadel till salu?
Någon som ha en sadel att sälja? Bor i alvesta så ser gärna att jag kan prova innan köp.