JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Westernsadel till 80cm minishettis....
Western
Trådstartare
Trådstartare
shallow_xx
Startdatum
Startdatum
21 Jan 2011
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
1 105
Ja, som rubriken lyder, vet någon om var tusan jag kan få tag i en?
Har köpt en minishetlandskille till min 2årige son och skulle gärna se att han red i westernsadel redan från början
Några tips?
De små på typ h**ks är nog alldeles alldeles för stora, vi snackar LIIIITEN häst!
Tacksam om någon har någon idé
Sv: Westernsadel till 80cm minishettis....
Jag har också minishettisar, och jag lyckades få tag i en på T*adera, en Bighorn, fast den var jätte liten. Tror den kom ifrån USA ifrån början.
Western
Hoppas innerligt att detta forum (buke) än idag kan leverera :bow: Det var ju BARA 5 år sedan jag själv var aktiv här inne :nailbiting...
5
6
7
Utrustning
Vet att det någonstans funnits en tråd med folk som har små ponnyer (kat A-B) som lagt upp kort och tipsat om utrustning och sånt...
Hästmänniskan
För ungefär 1 1/2 år sedan började planerna om att jag och min syster skulle renovera barndomsstallet hos grannen och ställa dit vår...
Hästvård
Min shettis hade redan när jag köpte henne i augusti 2011 problem med klåda, då var de dock lindriga och försvann när jag behandlade med...
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Märkte ingen skillnad på temprament på några av de 3 tikar jag har erfarenhet av heller.
Kostnad var 5000kr - 6000kr men det var 8 år...
Nepenthe
Idag kl 08:12
Svar: 19
Visningar: 637
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Nä, inte en sådan modell. Men så trist att de verkar vara mer sjukdomsdrabbade än andra :( Känns som om det tyvärr är många kampisar som...
Red_Chili
Idag kl 06:18
Svar: 1 348
Visningar: 39 860
Djur
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Den mentala anspänningen för mig att vara kattvakt är inte hälsosam.
Jag trodde att det var längesen hanen bajsade men nu precis slet...
Lilla
Idag kl 04:54
Svar: 1 094
Visningar: 57 189
Katt