Westernkurs/tränare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

attempt

Trådstartare
Jag är jättesugen på att börja med Westernridning med min varmblodsvallack. Jag bor i västra götaland, i alingsås. Vart hittar jag närmaste tränare eller kurs? :rofl:

Sv: Westernkurs/tränare.

Jag tycker att du ska höra av dig till din närmaste westernklubb, för att få tips om tränare och kurser i närheten! :) Gå in på www.wras.se för att hitta klubbar!

Sv: Westernkurs/tränare.

Efterlysning av tränare, tjänster och dylikt, hänvisas till annonsforumet. Detta gäller ALLA häst och/eller ridinriktningar.

Med vänliga hälsningar

IngelaH
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 596
Senast: Nepenthe
·
Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
625
Senast: Emiro
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 981
Senast: Sesca
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar