Westerninredning utvändigt och invändigt.

attempt

Trådstartare
Kan ni sätta in bilder på westerninredning till hemmet? Både invändigt och utvändigt. Tex sängar, stolar, utemöbler, bord, hyllor, mm. allt, allt allt. :) :bump:

Sv: Westerninredning utvändigt och invändigt.

58625454-M.jpg

Gardinerna i barnrummet:)

Jag har raderat inlägg som jag likställer med reklam. Tråden handlar om vad ni har för westerninredning och inte vilka leverantörer man kan vända sig till. Skulle reklamlika inlägg fortsätta postas kan jag bli tvungen att kasta tråden.

/tifo - moderator

åhåå pm:a mig gärnaom vart du köpt gardinerna...

Jag hittade gardintyget i en vanlig tygaffär i Stuvsta centrum, Huddinge. Import från USA förstås:)

Jag vill ha mer bilder :) Ni får skicka in sånt ni tillverkat
själva också.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 596
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Jag insåg ,efter ett besök hos kompis med mysig altan, att anledningen till att jag inte är så ofta på altanen nog beror på att den...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Luff
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
741
Senast: Soapbubble
·
Hemmet 3e tråden relaterad till hemmet och vi har inte ens flyttat in... 😅 men den här är lite generell också. Jo, jag läste nyligen (jag...
Svar
1
· Visningar
471
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka