Western tillbehör från Hööks?

J

Jaija

Någon som har erfarenhet av deras western prylar? Är det något och sattsa på? Priserna är juh endå ganska ok.. Tänkte på sadlarna ge mig gärna råd och tips om ni har.. Exp-vis lägga pengar på en dyrare sadel eller skaver, dålig kvalité osv.. Jag funderar lite på någon av western sadlarna för araber. Någon som hört/har erfarenhet av dessa? :confused:

bighorn sadlarna är ok, har själv en, fast en reiner i läder och inte köpt på hööks. har dock träns däreifrånn och för de pengarnna är de ok, även om det finns massor av bättre grejer för massor av mera pengar...

Liknande trådar

Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 076
Senast: lillamy73
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 425
Senast: mackan
·
Utrustning Jag har haft ute många olika utprovare och provat väldigt mycket olika sadlar men ändå har det inte löst sig för mig och min häst. Hon...
Svar
8
· Visningar
2 366
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 665
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Gift vid första ögonkastet 2024
  • Black Friday