Western tävlingarna på Grevagården 12/4

M

modig tabac

Jag har planer på att åka dit som publik och vill då se cutting. Stämmer det att det börjar kl 18.30? Nån som vet hur många som är anmälda?

Sv: Western tävlingarna på Grevagården 12/4

Jag kan absoult inget om cutting, men enligt sqha's show bill börjar det cutting 18:30 på lördag. Jag har ingen aning om hur många som är anmälda, men det brukar väl aldrig vara några mängder precis, typ 2xPer och 2xStyrbjörn och kanske någon mer enstaka.

Jag tror att det är ca 150 ekipage anmälda totalt till April show. Det kommer att vara Rockie cutting, vanlig cutting och Herdwork. Tror att det är ganska många startande i dessa klasser.

:cry::cry: å.... vad då.. jag är inte avis alls!!!! :cry:

Jag har planer på att åka dit som publik och vill då se cutting. Stämmer det att det börjar kl 18.30? Nån som vet hur många som är anmälda?

Japp.
Cuttingen skall börja, (inget settlande av hjorden, den ska vara klar då) kl. 18,30

Jag kan absoult inget om cutting, men enligt sqha's show bill börjar det cutting 18:30 på lördag. Jag har ingen aning om hur många som är anmälda, men det brukar väl aldrig vara några mängder precis, typ 2xPer och 2xStyrbjörn och kanske någon mer enstaka.

I år är det faktiskt nästan 25 st i cutting klasserna och ingen Styrbjörn alls vad jag vet, han är nog i skåne...

Om du går in på sqha:s sida så har du en preliminär startlista. Där kan du se hur många som än så länge är anmälda i varje klass.

Då blir de ju nästan ingen som rider Hunter Hack om du ska börja med cutting istället..:cry:

Om du går in på sqha:s sida så har du en preliminär startlista. Där kan du se hur många som än så länge är anmälda i varje klass.

Hittar den inte, vart, är jag blind igen? ...hittar bara showbill... Hade ju varit kul... ska ner och titta och med liten son med vill man ju pricka in så man inte missar höjdpunkterna ;)

Om du scrollar nedåt på färsta sidan så finns det en länk mer preliminära startlistor April Open :D

Då blir de ju nästan ingen som rider Hunter Hack om du ska börja med cutting istället..:cry:

Inte tänker jag sluta rida alla andra klasser bara för att jag rider cutting heller :) I alla fall inte på SQHA tävlingarna, på andra tävlingar blir det väll bara cutting kan jag tänka mig :)
Men jag skall rida VARENDA horsemanship jag kan rida, för jag behöver bara 5 poäng till för att få Superior i det... sen skall jag ha ett uppehåll på Horsemanship fronten i MINST en tävling :)

/Emmi

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 352
Senast: Lady_S
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
417
Senast: IngelaH
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 818
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 280
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka