M
Mickis88
Alla western ryttare vad tävlar ni i för grenar, dvs vad är ni mest intresserade av ?
Är själv både dressyr och western ryttare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla western ryttare vad tävlar ni i för grenar, dvs vad är ni mest intresserade av ?
Amatör reining, srcha non pro limiited(reining mönster sen direkt efter boxa en kalv). Skit kul!
Jag tävlar mest Pleasure och trail. I höst blir det reining på lägre nivå!
Hästen har (med mig och syster i sadeln) startat i;
Pleasure
Trail
Ranch Trail
Horsemanship
Riding
Reining
Freestyle Reining...
...på olika nivåer beronede på klass.
Jag rider även tornerspel på henne och det tycker vi är skitkul!
Och sedan tränar vi på kossor, men har inte startat henne i någon tävling än.
Ja det var ju en hel del. Jag själv är mest inne på ko klasserna och har tränat en del cutting, cowhorse och reining i USA.
Bra vi behöver mer workingcowhorse tjejer och ryttare överhuvudtaget.
Har en fråga som inte direkt rör ämnet. Hur gör man för att få en bild under namnet, ser att de flesta av er har det men jag har inte kommit underfund med hur jag ska göra.
Med mitt gammelsto har jag tävlat pleasure, horsemanship, trail at hand och trail. Dock bara i WoT klasser då hon inte klarade av att galoppera, alltså E och D nivå.
Med min nya häst har jag inte tävlat än men första start blir 14 september. Han har lite andra förutsättningar än damen ovan så det blir nog lite varierade klasser framöver, vi provar oss fram.
Det som är mest intressant är pleasure, horsemanship, trail och reining.
Reiningclinic är inbokad och vi får se vad den ger .
Btw...rasen är haflinger
Okej, vart ska du på reiningclinic, vilken tränare ?