Western resultat

Sv: Western resultat

Nu har jag hittat resultat!:bump:
Är det alltid ca 3-7 deltagare/ klass:confused:

Wilden skrev:
Är det alltid ca 3-7 deltagare/ klass:confused:

Nej, det är det inte. Allt beror på vilken tävling det är, vilken nivå, var den ligger, när den är och så vidare. På dom större tävlingarna kan det vara upp till 30-40 starter i varje klass.

Är det 30-40 starter på qartertävlingarna numera? Jag har inte sett en quartertävling sen SM gick i Enköping och det är ju ett tag sen. Jättekul om det är så stora klasser numera:bump:

alazzi skrev:
Är det 30-40 starter på qartertävlingarna numera? Jag har inte sett en quartertävling sen SM gick i Enköping och det är ju ett tag sen. Jättekul om det är så stora klasser numera:bump:

Nej, jag har inte pratat om några quartertävlingar? :confused:

Eftersom jag själv bara har varit på WRAS tävlingar de senaste åren och aldrig har sett så stora startfält någonsin så antog jag förstås att du syftade på Quartertävlingar.

Vilka WRAS tävlingar har så många starter?

alazzi skrev:
Eftersom jag själv bara har varit på WRAS tävlingar de senaste åren och aldrig har sett så stora startfält någonsin så antog jag förstås att du syftade på Quartertävlingar.

Vilka WRAS tävlingar har så många starter?

Tumbleweed Challenge hade väldigt många starter t.ex., men det är ju inte WRAS utan snarare öppna klasser. Trophyklasserna särskilt! Sedan är det rätt många starter på High Chaparral, och det var ganska många starter på senaste WRAS SM också... :)

Nu hittar jag inga resultat från förra årets SM alls men jag är i så fall jätteglad om det var så många som 30-40 starter i SM-klaserna 2005:bump:

http://www.weststar.nu/SM-resultat.html
Detta är resultat från ett tidigare år och det är inte så stora startfält det året. Glädjande att antalet starter har ökat så mycket sen dess:bump:

Liknande trådar

Dressyr Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter? För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i...
Svar
9
· Visningar
1 217
Senast: Fiorano
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 596
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Startlista: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-KiPhzsVsw6LOoLXoXht1BPcMkv06G8sYHCIKSPNfww/htmlview# Startar kl 07 svensk tid
Svar
3
· Visningar
279
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka