Western Days i Borås

Elanor

Trådstartare
Med anledning av Axvallas inställda tävling funderar jag på att åka till Borås en dag istället. Tänkte kanske anmäla mig, även om även denna tävling "hotas av nedläggning". Man vet ju aldrig! Men jag fattar inte riktigt proppen :o Blåbärstrail/reining/pleasure, är det liksom som det låter, en klass för nybörjare? Alla raser?

Sen, vad behöver man för medlemskap och papper osv för att rida Solid Paint Breed-klasser? Jag har en Solid, så jag har ju registreing i APHA och så, men inget medlemskap mig veterligen. Jag har bara medlemskap i WRAS!

Hjälp... :D

Sv: Western Days i Borås

Om jag läser proppen så förstår jag det som att i Blåbärsklasserna är det inga licenser som behövs inga medlemsskap.
De är som en prova på klass helt enkelt.
Jag skulle varit med på axvall men sticker nog iväg till Borås nu då.
Men först ska jag vara med på Rasparaden Lördagen den 5 juni kl 12 på Axvall, "PÅ LANDET"
glöm inte gå förbi montrarna!

Liknande trådar

S
Western Är rätt ny på det här med western, men har haft egen häst i över 20 år och vet hur viktigt det är med bra passande sadlar... Men...
Svar
10
· Visningar
2 040
Senast: Sasse_
·
Western Till den tävlingen som jag har tänkt debutera i:crazy: :o I Tyskland (motsvarigheten till Wras) är det ofta att man har både C- och...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Valp 2025