Western ända in i döden...

Sv: Western ända in i döden...

Tja varför inte, om man har råd? Inte för att jag hade valt någon av just dom modellerna men hade jag sett något jag tyckte var snyggt så.

Äh onödigt att lägga massa pengar på något som man bara ska använda en gång och dessutom inte är medveten om att man använder...

Även en Svensk standardmodell kostar ju en hel del...

Om vi nu bortser från pengarna så hade jag också kunnat tänka mig att välja en sådan här lite mer personlig stil på min sista viloplats.

Men jag måste erkänna att jag blev väldigt förvånad när jag hittade sidan. Sedan tänkte jag att: tja, varför inte? Jag har aldrig valt att flyta med strömmen, så även min hädanfärd kan ju vara lite annorlunda.;)

Hade jag vart rik, så varför inte? Men det är nog inget för oss "odödliga människor" som knappt går runt.. :grin:

Nä, det är för till för dödliga människor som har slutat gå runt :banana:

Förlåt, jag kunde inte låta bli :D

Jag gillade faktiskt den första varianten =) Har inte tänkt på saken förut men finns det ekonomiska utrymmet så varför inte :D

MYYYYCKET för mycket... för min smak ;)

Liiiite för mycket enligt mitt sätt att se. Låter hellre eventuella pengar gå till efterlevande. Behöver bara en "basic" kista som sen kan dekoreras med lite snygga westernfiltar m.m...

Kan man få en platt tv i locket? tros;) Man kan ju inte ligga där o bara stirra sig trött i väntan på uppståndelsen. Vill se några bra western rullar:cool:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
727
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 564
Senast: Nepenthe
·
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
3 143
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
702
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Kattbilder #10