Welsh Mountaine hingstar...vet någon??

Sv: Welsh Mountaine hingstar...vet någon??

Tack...finns det någon som har avkomma efter ovan nämnde hingst??
Erfarenheter av blodslinjen temperament och utseende??

Ska du betäcka någon Welsh mountain? Undra bara för jag ska nämligen betäcka mitt Welsh mountain sto nu till sommaren!

Avelsvärdering 2006:
"Maskulin, välutvecklad hingst. Vackert huvud, naturlig resning, bra överlinje. Gracil, veka kotor, instabil bak, tåvid. Kort, spänd skritt, svårbedömd. Kort, överilad trav, svårbedömd".
99666=36 poäng. Avelsvärdesklass: G
Detta är delar av ett borttaget inlägg, borttaget för länkarnas skull...

Kom ihåg att skriv svar HÄR i stället för att bara slänga ut en länk! :idea: Det är SÅ detta forum är tänkt att fungera!

Va?? Var det till mig??....Om det var det...förklara lite då för jag är lost??

om de va hans avels värdering skulle jag inte rekomendera han .
kolla på springburne pioneer eller ekbäckens sponken mr milligan är väldigt snygg okså men vet ej nått om hans temprament
vad är de för avkomma du vill ha tävlig? avel?

Senast ändrad:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 145
Senast: Piaff
·
Avel Frågar åt en vän. Söker tips på Welsh hingst på semin (helst) eller som står i Norrland. Helst C-ponny. Även D-ponny är av intresse...
Svar
3
· Visningar
601
Senast: Robina
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 638
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 988

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka