Webhotell?

B

B1an

Nån som känner till ett bra webhotell? Alltså plats där man kan skapa en egen hemsida? Den ska vara gratis... Jag tycker passagen verkar jättebra men jag vet inte hur jag ska lyckas få in hemsidan... Nån som vet?
 
www.freewebs.com är en väldigt lätt sida som är gratis. man kan välja om man vill använda deras mall för hemsida, då är det idiotsäkert nästan :D eller om man vill ha den mer avancerade funktionen där man laddar upp sina egna html-filer.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: L(i)FE
·
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 385
Senast: Amha
·
Tjatter Någon som gift sig på Drop in vigsel? Vi snubblade över info om att det ska hållas i en kyrka nära oss i sommar och det känns som att...
Svar
2
· Visningar
476
Senast: WBanna
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
940
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp