Webhotell?

B

B1an

Nån som känner till ett bra webhotell? Alltså plats där man kan skapa en egen hemsida? Den ska vara gratis... Jag tycker passagen verkar jättebra men jag vet inte hur jag ska lyckas få in hemsidan... Nån som vet?

www.freewebs.com är en väldigt lätt sida som är gratis. man kan välja om man vill använda deras mall för hemsida, då är det idiotsäkert nästan :D eller om man vill ha den mer avancerade funktionen där man laddar upp sina egna html-filer.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
276
Senast: sweep
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Raderad medlem 149524
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
442
Senast: ameo
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
985
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama