Waxholm fältrittklubb

niardasp

Trådstartare
Ska debutera fälttävlan med hästen i september, på Waxholm.
Någon som tävlat debutant där? Hur är hindrerna och hur många språng brukar det vara? Någon kanske t.o.m. har bilder? :)

Sv: Waxholm fältrittklubb

Har tyvärr ingen aning om banan, vet bara att de är i full gång med att bygga nya hinder.
Själv får jag inte rida där i år men ska iallafall funktionära!

Det låter ju bra, om dom håller på med nya hinder :D
Och om du är funktionär så kanske vi ses då!

Vi var där förra året för att kvala till 1.00m. Det var himla trevligt och välbyggt fastän de har ganska trångt med utrymme (dyrbar 08-mark :o) Finns säkert mycke bilder på deras jättetrevliga hemsida

Jomen visst, det fanns det ju.. hade jag inte ens tänkt på :o
Tack!

edit: njaa.. det verkar inte finnas några bilder på deras banan, bara från banor de varit och tränat på.

Senast ändrad:

Efter förra tävlingen låg det bilder ute på alla startande, kanske dom bilderna ligger kvar "långt bak" nånstans på hemsidan?

Tack så mycket!
Du får gärna lägga in dina egna bilder när du har tid också.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Gunnar
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 017
Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
1 597
Senast: co-SMAD4
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka