Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stoet i fråga har fina resultat i både dressyr och hoppning så det är ett bra sto. Hon är dessutom efter en väldigt trevlig VDL-hingst.Jag vet flera som haft svårt att sälja Warsteineravkommor. I och med att det finns så många avkommor till honom på marknaden måste den egna sticka ut på något sätt, fantastiskt möderne eller lågt pris.
Man får ju välja, vlll man försöka få en komplett avkomma eller en säljbar. Själv har jag använt Lambourgini flera gångar, knappast poppishingst men har passat utmärkt till mitt sto.
Jag skulle säga svårsåld då många tränare avråder från avkommor till honom och många ryttare inte ens kollar om han finns i stammen.
Nej, D-Daystoet ska betäckas med Red Hot Chilli.@Narcissa
Är det till D-Day stoet du tänkte Warsteiner ?
@Narcissa Tur det kanske, Warsteiner - D-day låter som något att bita i, även om den skulle bli världens snällaste och mest medgörliga, så kan jag tänka mig att en och annan köpare skulle dra åt sig öronen.Nej, D-Daystoet ska betäckas med Red Hot Chilli.
Och eftersom det funnits en del väldigt billiga Warsteiner-föl/avkommor tidigare år på marknaden tror jag att det blir svårt att få det att gå runt på att föda upp en sådan avkomma?