Migo

Trådstartare
Stolt matte!!!!

Idag blev Fridolf godkänd vallhund med 95 poäng av 100 möjliga! 49 av 50 poäng på hämtet och dommarkommentar om att det var en trevlig och dynamisk hund med god tillgänglighet.

Mattes nerver kostade oss 5 poäng idag, måste slipa dem inför landslagsuttagningen....

Video kommer:)

Sv: Vp!

Minst 50 poäng totalt, varav 25 på hämtet. Man får heller inte nolla något delmoment.

Tävla får man ändå, VP är bara ett arbetsprov för att utvärdera avel och möjliggöra registrering av framtida potentiella avkommor;)

528268_10151825954448666_391670986_n.jpg

Måste skryta lite till:D

Filmen håller på att ladda upp... Kommer snart;)

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 830
Senast: Görel
·
Övr. Hund Idag blev Boss godkänd vallhund med 76/34 poäng! Tyvärr blev fåren lite skärrade av hans vita färg, och jag hade på tok för mycket...
Svar
12
· Visningar
1 388
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund I somras övertog jag en hund som nu precis har fyllt 6. Visste redan då att hon inte kunde vara själv men tänkte med gott mod att...
Svar
1
· Visningar
1 133
  • Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)...
2
Svar
29
· Visningar
5 823
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V