Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har varit där med Skuggefaxe12 och så träffade vi Jen80 där!
Glömde min digitalkamera så jag fick ta lite bilder med min moil i stället.
Det var enromt kul att vara och titta, men så får man ju passa på när det är på hemmaplan.
Ska dit i morgon och titta på det avslutande momentet!! Svenska flaggan kommer att flagga vilt hoss oss!!
Någon som vet vem man ska skriva till ex Svt om man vill klaga på att de inte säger ett LJUD om att det är VM!!
Jag vara bara där och såg Maraton biten. Det är det som är mest spännande enligt mig. Tycker dock det var riktigt synd att Thomas Sjöberg inte fick vara med och köra. Kan tänka mig att han sett fram emot detta..
Jag har varit där ett par veckor nu, kom hem för en stund sedan. har varit jätteroligt varje sekund fast nu e man lite trött. Kul att det gick så bra för sverige också.
Hästnyheter
Under lördagen rids terrängen i unghäst-VM i franska Le Lion d’Angers med flera svenska ekipage på plats. Här kan du följa tävlingen via...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny!
Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.