Sv: Vm 2008

T3u och V2u B-klass :)
Jag heter Anna Liliebäck och hästen heter Snudda från Smärslid. Du ska också starta eller? Vilken gren isf, och vad heter du och hästen?

Hej, jag ska rida i samma grenar och jag heter Jeanette Söderström och min häst heter Ylur frá Vatnsholti.:laugh:

Nämen vad kul! Kollade startlistan och ser att vi rider i samma grupp i V2u :)
Hur är din pålle på banan?

Jag har bara ridit honom på två tävlingar, han har gått på bana en gång tidigare i hans liv. Men han är duktig:) Din då? Vad kul, då känner vi nog igen varandra bättre :)

Det låter ju bra :)
Jadu, min lilla dam är piggelin på banan. Fast inte så att hon sticker, eller så. Din häst är en hingst, eller hur?
Det kommer Snudda gilla, haha ;)

Håller med, det är kul när man känner igen någon på tävlingarna :)

Vad roligt, min är också lite pigg;) Ja, han är hingst. Jag tror att Ylur kommer att gilla Snudda med:D

Det låter som det kan bli en spännande uttagning, hihi :D
Men det ska bli väldigt skoj att tävla i allafall! Vilka tävlingar har du ridit med Ylur och hur har det gått och så?
Ursäkta om jag är frågvis, men jag tycker det är intressant att höra hur det går för er andra här på buke :)

Det har gått bra för oss på de två tävlingar som vi har varit med i:) Jag har ridit i fyrgång och tölt. Du då?

Vad kul :)
Jorå, vi har ridit två tävlingar i år. Först en kvaltävling i Uppsala. Det gick inte speciellet bra.. Jag höll på att bli sjuk och kände mig allmänt trött och inte spec taggad. På framridningen gick hon Ok, men när vi klev in på banan gick det skit :cool:
Men sen så var vi i Orsa för.. tror det var fem veckor sedan, på Stenbjars Regionala. Och då gick det bättre :) Uttagningarna gick ganska bra, men inte toppen. Det var precis så att vi kom till A-final i T3u och V2u. Sen i finalerna var jag väldigt nöjd med henne.
Vi kom delad trea i fyrgången och etta i tölten, så jag var nöjd o glad då :)
Sen så har det inte blivit några fler tävlingar den här säsongen. Det blir i Kil nu i helgen, och sen får vi väl se om jag klarar kval-gränsen till SM eller inte.

Men, då ses vi imorn då :)

Jag kommer finnas på plats som fotograf :)

kolla in hemsidan för info och bilder :)

Jätteroligt!! Hoppas att du riktar linsen på mig och Ylur lite extra;) Mvh/ Jeanette

Det ska bli roligt att träffas:)

Självklart! tyvärr dog mitt batteri så det blev inte så många bilder från T3 men imöra blir det MASSA bilder på er ;)
Hoppas få ta lite porträtt på din snygging oxå ;)

Herregud vad Ylur var fin!! Både jag och Snudda blev lite kära i honom :love:
Lycka till med honom i fortsättningen, och uppdatera ofta här, så jag får se hur det går för er :)
Och grattis till dom fina placeringarna.

Hon vann 4gången :D
och kom 5a i tölten (tror de va 5a iaf)
10822_1213555787.jpg

(vet inte om bilden syns eftersom den är länkad från bilddagboken)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter VM för seniorer och EM för young vaulters och junior är igång i Bern, Schweiz, och Sverige har inlett starkt.
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
777
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
296
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det fanns flera glädjeämnen, men förhoppningarna var större än resultatet. Så sammanfattas Sveriges insats vid VM i sportkörning för...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross