VM 2005- film?

Freydis

Trådstartare
Undrar om de kommer ge ut någon film från årets VM? Och var kan man i så fall köpa/beställa den?

Såg inte nån som helst info om det på VM, är det så illa att det inte kommer att göras någon...? :eek:

Rid i tölt

Sv: VM 2005- film?

Jag skrev till SIF och de svarade att de inte fått besked om det kommer att göras någon än. Men om det blir en så ska det stå på hemsidan och i tidningen.

Freydis skrev:
Undrar om de kommer ge ut någon film från årets VM? Och var kan man i så fall köpa/beställa den?

Såg inte nån som helst info om det på VM, är det så illa att det inte kommer att göras någon...? :eek:

Rid i tölt
Förmodligen blir det en.
Jag menar allt filmades ju och förra VMet kom väl ut på film?

Jaa, det finns film från VM 1991 i Norrköping, och 1997 i Selfjord, och även från VM 2003 och säkert fler, så visst borde det bli nån. Och som du säger, allt filmades- men innan så har det varit nåt isländskt företag som gjort filmen :confused:

Freydis skrev:
Jaa, det finns film från VM 1991 i Norrköping, och 1997 i Selfjord, och även från VM 2003 och säkert fler, så visst borde det bli nån. Och som du säger, allt filmades- men innan så har det varit nåt isländskt företag som gjort filmen :confused:
Jag hoppas iallafall på en film, för isåfall köpter jag den på stört!
På dig låter det som att de islänska företafen inte skulle kunna ge ut filmen?
har jag missuppfattat?

Nja, kommer bara ihåg från VM-97 att de stod ovh filmade- såg inga andra som gjorde det nu utöver de tre stora kamerorna... kollade inte med gissar de var från Sverige. :confused:

Lugn, det kommer nog en VM-film i år också, emn det tar tid atrt redigera allt material. Dret kommer nog annoneras här och där för filmen när den kommer!

/Malin

Freyr skrev:
Lugn, det kommer nog en VM-film i år också, emn det tar tid atrt redigera allt material. Dret kommer nog annoneras här och där för filmen när den kommer!

/Malin

Det var väl det jag tänkte, blev förvirrad när någon var osäker.

Förlåt, bara jag som blev lite nojjig- :o - i Norge fick man beställa direkt på plats, tänkte att det var likadant nu............................

Meeeeeeen, ni har nog rätt, den kommer!!! Den som väntar på något gott... ;)

Freydis skrev:
Förlåt, bara jag som blev lite nojjig- :o - i Norge fick man beställa direkt på plats, tänkte att det var likadant nu............................

Meeeeeeen, ni har nog rätt, den kommer!!! Den som väntar på något gott... ;)
Haha, det är lugnt.
Nu vet vi iallafall hur det ligger till.

Jag vill hellst se den nu på en gång, och jag förmodar att jar inte är ensam.

VM filmen finns nu att köpa hos SIF.
100 minuter från 500 kr.

weiihoo :) den vill jag ha !! fast det e väl inte det som redan visats på tv:confused: det har jag redan inspelat isånafall jöö :P

Jag tror inte det, jag har det också inspelat.
Men det var väl inte 1 timme och 40 minuter?

Den skulle vara kul att se, jag kunde inte enns se det som gick på tv eftersom jag inte hade den kanalen :crazy:

Svíþjóð skrev:
VM filmen finns nu att köpa hos SIF.
100 minuter från 500 kr.

Oj, det var lite dyrare än VM-filmen från Danmark. Men det gjordes väl av Eidfaxi. Men det är välla bara att punga ut:smirk:

Det är ganska mkt pengar, speciellt när man har studiebidrag och föräldrarna tycker väl att det är mkt pengar, men det känns ju bättre att det är till SIF iallafall
Jag får fixa en deal med mamma, halva var ;D

Det är inte samma innehål som vad svt visade.
Det är alla uttagningar & finaler... t.o.m. det omdisskuterade sista löpet i 250m pass!
Jag hade hoppats på att lite mer runt om skulle vara med, men icke!
Suck! Man blir aldrig nöjd ;)

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
780
Senast: Tilly_85
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 537
Senast: Raderad medlem 149793
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 184
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
739
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka