vitspray...?

nemesis

Trådstartare
vet inte om denna fråga ligger rätt men....:confused:

köpte för ca ett år sen en flaska "vitspray".:love: en lila vätska som gjorde allt vad grönt, gult, brunt osv till vitaste vitt på min skimmel:bow: !
svansen blev som en silvrig dimma med denna spray, och till mitt stora huvudbry är den nu slut!!!!:mad:
nån som haft sån, och vet var man kan få tag på detta underverk?
ska f*nimej nominera uppfinnaren till nobelpriset....
skynda att svara, min skimmel e skitig;)
 
Sv: vitspray...?

Har tyvärr ingen aning om din spray, men stryk/spraya outspädd jodopax på tex kissfläckarna, låt torka och borsta sedan av. Funkar superbra! Min kompis kom på det när hon jobbade på en ridskola där hälften (!)av hästarna var skimlar...
 
Sv: vitspray...?

Åh, en sån spray skulle jag vilja ha! Skulle vara kul att spraya mitt bruna vbl:s man och svans vit för en dag :love:
 
Sv: vitspray...?

Finns det sånt??? :) Då skulle mitt liv vara räddat! :D Skulle också bra gärna vilja veta vart man får tag på det.
 
Sv: vitspray...?

okej, har testat jodopax, men gillar inte att ah det på min häst...
ingen annan som vet...?
tack för tipset ändå förresten!;)
 
Sv: vitspray...?

Mantana skrev:
Åh, en sån spray skulle jag vilja ha! Skulle vara kul att spraya mitt bruna vbl:s man och svans vit för en dag :love:
var det ett skämt eller?
den färgar inte vitt, tar bara fram befintlig skimmelfärg...
 
Sv: vitspray...?

NÅÅÅN måste ju veta..!
tror inte ja köpte det sista exet i sverige:rofl:
var var var!!!!!
 
Sv: vitspray...?

Om alla går till sin närmaste ridsportsbutik och frågar kan vi kanse få ett svar!?
*konsumentmakt*
 
Sv: vitspray...?

Har du varit så klumpig att du slängt flaskan utan att kolla vad det heter och vem som tillverkar det ? Gräv i minnet hur såg flaskan ut ? Var köpte du det?
Vill också veta förstår du min herre blir ju bara vitare och vitare för var dag (eller rättare sagt gulare, brunare och grönare)
 
Sv: vitspray...?

Det finns ett lila schampoo med samma effekt: Exhibitor's QuickSilver Shampoo, superbra till vita
 
Sv: vitspray...?

Ginne skrev:
Det finns ett lila schampoo med samma effekt: Exhibitor's QuickSilver Shampoo, superbra till vita
vill inte behöva tvätta min pålla varje dag...:(
har redan skimmelschampoo, men vill bara kunna spruta så är det klart!:idea:
(det lät:o ):rofl:
 
Sv: vitspray...?

gylle skrev:
Har du varit så klumpig att du slängt flaskan utan att kolla vad det heter och vem som tillverkar det ? Gräv i minnet hur såg flaskan ut ? Var köpte du det?
Vill också veta förstår du min herre blir ju bara vitare och vitare för var dag (eller rättare sagt gulare, brunare och grönare)
flaksn var...hmmmm.... vit, med typ lilaaktig etikett, säkert med nåt skimmelhuvud på (snille).... minns f*n inte var ja inhandla den, kan det varit på E*O hallen.... nu finns den inte där iaf inte senast ja kolla.... var kanske nån annan stans...
ska leka detektiv, medan vi puttar denna tråden rätt upp i fejan på den lyckliga själ som äger en sån här flaska;)
(kanske ska skriva hbl är skit som överskrift, då lär folk nappa:devil: ;) )
//hbl och arab ägaren;)
 
Sv: vitspray...?

Vet inte vad den heter, men skulle gärna vilja veta.. I man och svans funkar annars klorin bra, men inte så det blir hudkontakt.. Har en dam med vit man,svans, bläs och bakfötter.. Som aldrig är rena.. Skriv gärna om du kommer på det.
 
Sv: vitspray...?

nemesis skrev:
vet inte om denna fråga ligger rätt men....:confused:

köpte för ca ett år sen en flaska "vitspray".:love: en lila vätska som gjorde allt vad grönt, gult, brunt osv till vitaste vitt på min skimmel:bow: !
svansen blev som en silvrig dimma med denna spray, och till mitt stora huvudbry är den nu slut!!!!:mad:
nån som haft sån, och vet var man kan få tag på detta underverk?
ska f*nimej nominera uppfinnaren till nobelpriset....
skynda att svara, min skimmel e skitig;)

Hej,

Har visserligen inte en skimmel (så jag har inte provat denna produkten) men när jag köpte deras andra produkter i samma serie så jag det här http://www.mamut.com/whc/subdet100.htm kan de möjligen var den du menar? Deras övriga produkter är superbra!!

~Ingrid
 
Sv: vitspray...?

E det möjligtvis "Cowboy Magic" du menar? E ungefär som Quicksilver, men i sprayform om jag inte minns fel. Ett sattyg att få på kläderna med fenomenalt på grållar!

Finns säkert flera varianter, men detta va vad jag kom att tänka på!
 
Sv: vitspray...?

Hahaha! Jag o Ingrid e nog telepatiska! Vi kom på det precis samtidigt tror jag!!
 
Sv: vitspray...?

nemesis skrev:
vet inte om denna fråga ligger rätt men....:confused:

köpte för ca ett år sen en flaska "vitspray".:love: en lila vätska som gjorde allt vad grönt, gult, brunt osv till vitaste vitt på min skimmel:bow: !
svansen blev som en silvrig dimma med denna spray, och till mitt stora huvudbry är den nu slut!!!!:mad:
nån som haft sån, och vet var man kan få tag på detta underverk?
ska f*nimej nominera uppfinnaren till nobelpriset....
skynda att svara, min skimmel e skitig;)



jag har sådan sprey :) köpte min på Kvalité Häst & Hund i Flen. :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp