Vitlök-skala eller icke skala???

men? är inte det lite väl starkt med fishermans friend??
jaja, vi slutas aldrig att förundras över våra pållar!! :banana:
:D :D
:bow: :bow: :bow:
 
Mitt sto ÄLSKADE Fisherman´s Friend (dom extra starka), hon verkade inte tycka dom var ngt starka alls utan proppade i sig massor (dvs när hon fick tag i mattes jacka som det gick att pilla ut dom ur). Sen hur nyttigt det är är ju kanske en annan fråga... :angel:
 
kanske inte så nyttigt :mad: men som jag alltid säger!! hästen har inte läst den boken där det tas upp att, just i detta fall, fishermans friend inte är nyttigt för hästar!
som min häst käkade jord fast hon hade en mineralsaltsten.... :confused: :confused: :confused:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Lyckades i somras få tag på fint hö, analyserat hö från årets skörd. Nu när vi under de regnigaste nätterna stallat in hästarna har min...
Svar
5
· Visningar
1 206
Senast: mily
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
683
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 438
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp