Visningsgrimma till föl

RebeccaJoli

Trådstartare
Var kan man hitta visningsgrimma till föl?
Tänkte försöka hitta på falsterbo, men vet någon på rak arm någon som har?

Ligger tråden fel så får moderatorn gärna flytta. Var tveksam om den skulle kigga här eller på utrustningsforumet. :)

PM:a om man inte får posta det i tråden:)

Senast ändrad:
Sv: Visningsgrimma till föl

Finns i varenda hästaffär, finns även gott om dem i Fbo, tänk på att mäta innan hur stor den skall vara (lämpligen på en vanlig grimma som passar) är jättesvårt att avgöra bara genom att titta på dem och det skiljer mkt i storlek på dem (säger jag som kom hem med tre olika (de var ju så söta) från falsterbo och alla var för små ;) - jag har så att säga lärt mig den dyra vägen.

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
674
Senast: Shaggy
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
771
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 466
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London