Visningarna i Sundbyholm 29/8-2/9

Sv: Visningarna i Sundbyholm 29/8-2/9

Inte där och inte har jag någon häst där heller, men jag håller tummarna stenhårt för Sebs fina Kempa :)

Fick just telefonsamtal från min hästs uppfödare att hans storasyster Freja är bedömd till 1:a klass nu på förmiddagen.:)

Våran ena 07:a exteriörvisades till 7.96 igår :)
Skulle ha visats riden också egentligen men blev trassel med tränare och annat så fick bara bli exteriört denna gång kanske visas om nästa år när hon är riden lite mer och har samlat på sig mer muskler :D

Yes!! Gick kanonbra överallt, bara höja lite till så blir de kanon :) KANONFIN exteriörbedömning iaf :)

Ingen som fotat? Skulle va kul att se min Audurs syster Gledi från Knutshyttan (samma mamma) som fick en totalbedömning på 8.07! :)

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
442
Senast: Roheryn
·
Hästvård Olyckan är ett faktum. Pållen ska stå på box med gipsbandage i minst 8.veckor. Era bästa tips för att göra det drägligt för både häst... 2
Svar
31
· Visningar
1 735
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 819
Senast: ako
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år... 2
Svar
28
· Visningar
2 295
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna