Visningarna i Sundbyholm 29/8-2/9

Sv: Visningarna i Sundbyholm 29/8-2/9

Inte där och inte har jag någon häst där heller, men jag håller tummarna stenhårt för Sebs fina Kempa :)

Fick just telefonsamtal från min hästs uppfödare att hans storasyster Freja är bedömd till 1:a klass nu på förmiddagen.:)

Våran ena 07:a exteriörvisades till 7.96 igår :)
Skulle ha visats riden också egentligen men blev trassel med tränare och annat så fick bara bli exteriört denna gång kanske visas om nästa år när hon är riden lite mer och har samlat på sig mer muskler :D

Yes!! Gick kanonbra överallt, bara höja lite till så blir de kanon :) KANONFIN exteriörbedömning iaf :)

Ingen som fotat? Skulle va kul att se min Audurs syster Gledi från Knutshyttan (samma mamma) som fick en totalbedömning på 8.07! :)

Liknande trådar

Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
2
Svar
28
· Visningar
1 564
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: animalasia
·
Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 677
Senast: Jerseyite
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 144
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar