Då är det nog akryl som är grejen. Kolla på antal maskor per dm så brukar det bli rätt.Liknande texture. Det finns nog ingen annan fiber som kan bli sa varmt som ylle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är det nog akryl som är grejen. Kolla på antal maskor per dm så brukar det bli rätt.Liknande texture. Det finns nog ingen annan fiber som kan bli sa varmt som ylle.
Visa bifogad fil 85097
Är äntligen nyopererad och utskriven. Äter morfin och mår inte som en männska.
Men! Upptäckte att jag iaf stickade färdigt en tröja innan jag blev inlagd.
Finns mycket (av ontska) att säga om mönstret och vi viss mån även garnet. Återkommer om detta vid sinnens fulla bruk, samt efter att ha monterat (bara en sån sak!) en identisk till i alternerande färg och storlek. Det var längesen jag var så arg på något... Men slutresultatet blev inte så jävla illa, tydligen.
Den är så fin! Blir säkert en sån ocksåVisa bifogad fil 95373
Blev en Norrbotten från Nanoks bara mörkgrön och grå, orkade inte fundera på en tredje färg
Jag vill virka snygga tröjor men hittar väldigt få mönster som tilltalar mig. Kollar mest på Drops design och de jag hittat som är fina har jag testat att göra redan.
Var hittar ni snygga mönster till virkade tröjor? Skulle bli jätteglad för lite tips.
Visa bifogad fil 71966
Oh, BTW...
Om en har en del sånt här i sin stash - och inte virkar - vad gör en då?
Gillar känslan på det, men det verkar lite oortodoxt att inte virka sjalar med sin bomull.