Clotilde hade vi på mitt bröllop, den är riktigt fin!Visa bifogad fil 114721
Födelsedagspresent från maken. Hade sagt att jag önskade prova dessa så överraskade han mig då vi inte brukar ge varandra födelsedagspresenter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Clotilde hade vi på mitt bröllop, den är riktigt fin!Visa bifogad fil 114721
Födelsedagspresent från maken. Hade sagt att jag önskade prova dessa så överraskade han mig då vi inte brukar ge varandra födelsedagspresenter!
Visa bifogad fil 114721
Va häromdagen ut på restaurang å åt! Vi lyxade å tog ett glas champagne direkt vi kom.. får in glasen å de ligger en jordgubbe i glaset!
Men va? Säker att det inte var prosecco som serverades? Låter helt sjukt att förstöra en god champagne sådär hade varit väldigt skeptisk till restaurangen efter det.Va häromdagen ut på restaurang å åt! Vi lyxade å tog ett glas champagne direkt vi kom.. får in glasen å de ligger en jordgubbe i glaset!
Som åkte ut kan jag lova,Jag hade skickat ut glasen. Jävla otyg
Kom glasen in färdigupphällda alltså? Är man ute och äter brukar de ju hålla upp vid bordet, så man får se flaskan.Som åkte ut kan jag lova,
Men va? Säker att det inte var prosecco som serverades? Låter helt sjukt att förstöra en god champagne sådär hade varit väldigt skeptisk till restaurangen efter det.
Efter fadäsen bad jag om att få upphällt vid bordet...Kom glasen in färdigupphällda alltså? Är man ute och äter brukar de ju hålla upp vid bordet, så man får se flaskan.
De kanske inte ville visa flaskan... om det var nått billigare...Kom glasen in färdigupphällda alltså? Är man ute och äter brukar de ju hålla upp vid bordet, så man får se flaskan.
Jag har nu smakat båda och gillade Louis Bouillot men inte Clotilde. Den smakar för mycket..av nånting. Vin vill jag säga men eeh vet inte om det var ju en konstig beskrivning men för surt tror jag det är.Visa bifogad fil 114721
Ja den vita är bäst! Pinot noiren är okej men föredrar helt klart den där.Visa bifogad fil 117482
Den här var jättegod! Mycket frisk, blommig och örtig, smakar grapefrukt och granny smith men på ett bra sätt. Ska köpa på mig några flaskor, kommer bli kanon en varm och ledig dag i sommar.
Det är alltså den vita, finns som rosé också, även den god men detta är bättre
Ska testas! Ser dock att de har fyra olika vita varianter, detta var den som hette "naken" va?Visa bifogad fil 117482
Den här var jättegod! Mycket frisk, blommig och örtig, smakar grapefrukt och granny smith men på ett bra sätt. Ska köpa på mig några flaskor, kommer bli kanon en varm och ledig dag i sommar.
Det är alltså den vita, finns som rosé också, även den god men detta är bättre
Cava är generellt lättdrucket, jag tycker den är helt ok.Är för övrigt pga oförutsedda händelser tvungen att dricka bubbel på fredag. Tänkte prova denna: Visa bifogad fil 117556
Rosécava på pinot noir. Någon som testat och vet A) om den är god, och B) vad jag bör äta till den?
Visa bifogad fil 120331Funderar på att köpa den här inför sommaren, någon som har något att säga om vinerna? Är det värt?