Sv: VINTHUNDAR! (fortsättningstråd)
Nä vad tråkigt att jag inte hann läsa det här innan vi sågs idag, då hade jag dragit in henne igen
Men min lilla skit är troligtvis förkyld så det kanske bara var tur för Cebbe att hon inte kom till er,jag gjorde mitt bästa för att hon inte skulle nosa på någon annan hund...inte helt lätt och tjejen tyckte det var jobbigt.
Vi får träffas när hon blir frisk!
Grattis,grattis till er framgång idag!
Miikos dag;
I ringen var hon den bångstyrigaste av alla valpar, så bångstyrig att domaren inte kunde bedöma hennes steg ordentligt
(matte satt gömd på läktaren och försökte att inte se för stolt ut
)
Förutom steget fick hon jätte fin kritik,bla; Exelent neck och nice temper.
Hennes systrar blev BIRvalp och en trea(Miiko fyra).
Amatör fotograf som jag är tänkte jag att jag skulle ta lite snygga bilder, men ljuset i ridhuset knäckte mig...
...Men, här kommer en bild på en demonisk BIR valp
Hittade också den här när jag tittade lite nogare på ett prov foto...
Tre systrar med Miiko i mitten. Står hon inte fint?
Till sist så satte vi oss att fika på läktaren och Miiko la sig att nöjt sova i den enda gnutta sol som fans.
Måste säga att vår första utställning gick bra och det var kul!
Och jag ser verkligen fram emot att få se whippetvalp! Inte lämna utställningen förns jag fått träffa er!
Nä vad tråkigt att jag inte hann läsa det här innan vi sågs idag, då hade jag dragit in henne igen
Men min lilla skit är troligtvis förkyld så det kanske bara var tur för Cebbe att hon inte kom till er,jag gjorde mitt bästa för att hon inte skulle nosa på någon annan hund...inte helt lätt och tjejen tyckte det var jobbigt.
Vi får träffas när hon blir frisk!

Miikos dag;
I ringen var hon den bångstyrigaste av alla valpar, så bångstyrig att domaren inte kunde bedöma hennes steg ordentligt
(matte satt gömd på läktaren och försökte att inte se för stolt ut
Förutom steget fick hon jätte fin kritik,bla; Exelent neck och nice temper.
Hennes systrar blev BIRvalp och en trea(Miiko fyra).
Amatör fotograf som jag är tänkte jag att jag skulle ta lite snygga bilder, men ljuset i ridhuset knäckte mig...
...Men, här kommer en bild på en demonisk BIR valp

Hittade också den här när jag tittade lite nogare på ett prov foto...

Tre systrar med Miiko i mitten. Står hon inte fint?

Till sist så satte vi oss att fika på läktaren och Miiko la sig att nöjt sova i den enda gnutta sol som fans.

Måste säga att vår första utställning gick bra och det var kul!