Vintertölten, Wången

Is

Trådstartare
Någon som ska dit helgen? och vad ska ni göra där- Åskådare, tävlande, funktionär?
Någon som ska tävla så kan ni väl ge lite ledtrådar så man vet vem man ska hålla lite extra koll på :D

Själv kommer jag nog dit enbart som åskådare eftersom jag är inte har någon häst i form :p hoppas på att dille kör någon blåbärstölt till våren/hösten istället.

Sv: Vintertölten, Wången

*kl*

Finns det någon "samlings-hemsida" där man kan se alla kommande tävlingar för islandshästar? Både stora och små...

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 643
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 107
Senast: QueenLilith
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 605
Senast: Enya
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 483
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar