Vintertölten, Wången

Is

Trådstartare
Någon som ska dit helgen? och vad ska ni göra där- Åskådare, tävlande, funktionär?
Någon som ska tävla så kan ni väl ge lite ledtrådar så man vet vem man ska hålla lite extra koll på :D

Själv kommer jag nog dit enbart som åskådare eftersom jag är inte har någon häst i form :p hoppas på att dille kör någon blåbärstölt till våren/hösten istället.

Sv: Vintertölten, Wången

*kl*

Finns det någon "samlings-hemsida" där man kan se alla kommande tävlingar för islandshästar? Både stora och små...

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
3 761
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 154
Senast: Edla
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
35 167
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 492
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka