Sv: Vintertid

på stigar istället, som inte blir leriga (om man inte rida samma hela tiden så det blir upptrampat såklart) När vägarna är som mjukast efter vintern så brukar jag rida på hjulpåren som är hårdast

Jag menar att det verkligen är lera överallt och långt till ridhus. Vi längtar till att starta igen efter vila.

om det var så väl att de var lera (=mjukt i marken) så hade jag kunnat rida på ridbanan. Men nu e de stenhårt i marken o ingen snö på marken.. villket gör att de som går att göra är att skritta :mad:

Hellre lera än frustet och knögligt.
Sänker amibitionsnivån på vintern och nöjer mig med skritt de dagar som underlaget är för dåligt.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
297
Senast: Lavinia
·
  • Omröstning Omröstning
Träning Vid träning enskilt, hur föredrar ni att ha framridningen?
Svar
10
· Visningar
1 725
Senast: Piaff
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev minst sagt kunglig inramning när lagtävlingen i dressyr inleddes i Paralympics. Svenskorna fick inte bara stöd på läktaren –...
Svar
0
· Visningar
96
Senast: Gunnar
·
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 491
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar