Synd att XL bara kommer med helskoning. Hatar att sitta fast i sadeln och kan inte rida barbacka i dem då de luggar Ariel.
Trist! Jag vill inte heller ha helskodda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Synd att XL bara kommer med helskoning. Hatar att sitta fast i sadeln och kan inte rida barbacka i dem då de luggar Ariel.
Jag har ett par fleecefodrade från Hööks, med reflex på benen. De har helskoning, men den är så kass att det är som att vara utan. Kanske kunde vara ett alternativ?Synd att XL bara kommer med helskoning. Hatar att sitta fast i sadeln och kan inte rida barbacka i dem då de luggar Ariel.
Jag har ett par fleecefodrade från Hööks, med reflex på benen. De har helskoning, men den är så kass att det är som att vara utan. Kanske kunde vara ett alternativ?
Jag som älskar helskoning tycker mest det känns som noppor i rumpanJag får svänga förbi och kika på dem. Vore toppen ifall de funkade.
Jag får svänga förbi och kika på dem. Vore toppen ifall de funkade.
Visa bifogad fil 130709
Plus för väldigt bra reflex på benen
Den går hela vägen ner så har man skor istället för stövlar syns man ännu bättre.
Jag har XL och tycker de är normala i storleken. Möjligtvis liiite sämre stretch pga insidan.Åh! Smart med reflexen. Hoppas bara de är tillräckligt stora för mig bara.
Jag måste alltid ha andra ridstövlar på vintern. Tjocka byxor och tjocka strumpor kan ju omöjligt passa i samma ridstövlar som man har på sommarhalvåret.Har testat mina varma ZacZess i stallet nu och tyvärr går det tjocka fodret så långt ner på benet att ridstövlarna inte går att använda. Inte ens chans att få upp dragkedjan. Jag behöver ha ridstövlar när jag rider för att stabilisera vaderna så dessa byxor kommer bara duga till att skritta ut i tyvärr
Har testat mina varma ZacZess i stallet nu och tyvärr går det tjocka fodret så långt ner på benet att ridstövlarna inte går att använda. Inte ens chans att få upp dragkedjan. Jag behöver ha ridstövlar när jag rider för att stabilisera vaderna så dessa byxor kommer bara duga till att skritta ut i tyvärr
Håller med, avskyr när vinterridbyxorna är tunna längst ner. Blir jättekallt!Det brukar vara standard, hade inte velat ha byxor för fodret slutar innan stöveln
Jag rider med bara tjocka strumpor eller vinterstövlar.
Mina vanliga är ändå alldeles för kalla.
Det brukar vara standard, hade inte velat ha byxor för fodret slutar innan stöveln
Jag rider med bara tjocka strumpor eller vinterstövlar.
Mina vanliga är ändå alldeles för kalla.
Håller med, avskyr när vinterridbyxorna är tunna längst ner. Blir jättekallt!
Jag har köpt ett par och älskar dem! Rider dock inte med stövlar på vintern .Jag hör er och håller väl egentligen med. Mina vanliga fodrade vinterridbyxor går att använda tillsammans med ridstövlarna men dessa är så otroligt tjocka, typ 1cm ludd. Jag hade nog inte köpt dem om jag hade tänkt på problemet med ridstövlarna.