Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker de är stretchiga och mjuka, blir lite mer oformliga än de vanliga iom att teddyn är ganska tjock men inte alls stelaHur är de teddyfodrade i tyget? Stretchiga och sköna eller blir de mer stela?
Det finns förövrigt ett gäng ”vinterridbyxor” som visserligen är tjockare än tights brukar vara men inte tjockare än traditionella ridbyxor. Haybum är ett annat sånt exempel. Som att de sätter vinterstämpeln bara för att de är tjockare än sommartights
Synd att de bara finns i svart. Jag behöver egentligen inte fler vinterridbyxor men hade de funnits i fler färger hade jag kunnat motivera ett köpJag tycker de är stretchiga och mjuka, blir lite mer oformliga än de vanliga iom att teddyn är ganska tjock men inte alls stela
Jag är sugen på dom teddyfodrade men är rädd att dom är lite för bylsiga och att dom kommer åka ner. Hur är de i storlek?Jag tycker de är stretchiga och mjuka, blir lite mer oformliga än de vanliga iom att teddyn är ganska tjock men inte alls stela
Jag rider mest också i ridhus, men de Ohio winter jag har sedan tidigare använder jag när det är typ 2-10 plusgrader och inte ens alltid då tycker jag de är tillräckliga.Jag har Ohio winter från ZacZess som jag köpte i vintras. För mig som i stort sett bara rider i ridhus på vintern var dom lagom varma. Däremot hade jag gärna haft något varmare för de gånger jag sitter på läktaren och tittar på dottern.
Jag är sugen på dom teddyfodrade men är rädd att dom är lite för bylsiga och att dom kommer åka ner. Hur är de i storlek?
Haha ja exakt, jämfört med de tunna tightsen Haybum har är de väldigt tjocka, men jämför man med gamla vanliga ridbyxor så är de så typ samma, fast lite mjukare och stretchiga baraDet finns förövrigt ett gäng ”vinterridbyxor” som visserligen är tjockare än tights brukar vara men inte tjockare än traditionella ridbyxor. Haybum är ett annat sånt exempel. Som att de sätter vinterstämpeln bara för att de är tjockare än sommartights
Hur tjocka är dom?Cavallos tights är jättesköna. Silikonet är inte klistrigt heller, så
Har dom, väldigt varma och sköna!Catago Panola är också teddyfodrade.
Finns två tjocklekar med borstad fleece på insidan. Jag har de tunnare.Hur tjocka är dom?
Har inget bra svar, men har själv funderat på Maya Delores vintertights. Nån som har provat och kan rekommendera?
Jag tycker de är rätt tunna, de funkar för mig att rida i vår och höst, sen räcker det inte utan jag måste ha täckkjol eller overall. Den nya modellen är mindre i storlekarna, i fjol hade jag M och i år L och L känns på gränsen, så nästa år måste jag nog köpa XL (de går sönder på en säsong tyvärr).
Mina Catago panola höll mig varm i -20 förra vinternTack för svar, då ska jag nog kika på andra märken Är SÅ LESS på att frysa ihjäl om vintrarna.
Jag tycker de är rätt tunna, de funkar för mig att rida i vår och höst, sen räcker det inte utan jag måste ha täckkjol eller overall. Den nya modellen är mindre i storlekarna, i fjol hade jag M och i år L och L känns på gränsen, så nästa år måste jag nog köpa XL (de går sönder på en säsong tyvärr).
Hur är de jämfört med deras vanliga (jag älskar Function!)? Hade velat ha ett par tunna men typ borstad Insida eller så. De vanliga blir ju liksom iskalla när det blir kallt
Lite hårdare i tyget tycker jag. Samt som sagt mindre i storleken. Iaf de nya för i år. Sen är jag osäker på ifall det är function som finns i vinterversion, för midjedelen är mycket kortare än jag minns den.
Men jag frös iaf inte om benen i stallet idag, inte förrän solen gick ned.