Vinterjacka

Fia

Trådstartare
Behöver verkligen tips på snygga och varma (!) vinterjackor. Vill inte ha päls på den, men fårskinn går bra. Tycker att Acnes nya fårskinnsjacka är apsnygg, men priset är lite väl saftigt för mig ;)

Så alla fashionistas med koll får gärna hjälpa mig i djungeln. Priser upp till 6000 känns lagom :)
 
Sv: Vinterjacka

Är dun nono också? Många jackor har ju en avtagbar pälskrage annars, men du kanske inte vill stödja industrin?
 
Sv: Vinterjacka

Känner att dun är lite mer ok på något sätt då det fyller en funktion (är inte speciellt insatt i dunindustrin heller)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Behöver tips på vattentät (inte bara vattensvvisande, det funkar inte i slasket) längre vinterjacka till 9-åring. Storlek 134/140...
Svar
5
· Visningar
366
Senast: AlinaT
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 853
Senast: Ullmerkott
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
901
Senast: Ajda
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp