Lite konstig fråga kanske, men tycker ni att ni liksom blivit er själva igen nu när det gått en tid med barn? Jag var helt säker på att jag inte tappat bort mig själv alls det första halvåret. Körde på i oförändrad takt med min hobby och så. Sen kom det andra halvåret när min sambo började plugga och jag blev själv med Lilla familjen AB i veckorna. All min energi har lagts på att hålla oss flytande och jag har vänt in och ut på mig själv för att hålla hunden och sonen nöjda. Noll egentid. På helgerna när sambon varit hemma har jag varit för trött för hobbyn, för trött för att vara en "härlig" sambo, matte och mamma. Jag märker nu, när vi äntligen klarat av alla ensamveckor, att jag bara är en spillra av den jag brukade vara. Är SÅ trött men saknar mitt gamla jag så himla mycket! Ibland glimtar jag henne, så jag är helt säker på att det går att återställa detta. Det är bara det att jag har så dåligt tålamod. Har stora förhoppningar på att jobbstarten kommer att göra underverk. Hoppas så att det kommer att ge energi och kanske göra att jag liksom återfår något slags egenvärde.