Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja på båda frågorna. Rekommenderar dock d vitamin från hälsokost.Nu har lilla F fått magknip de senaste 2 dagarna, ungefär samtidigt som vi började med D-vitamindroppar. Visst var det fler som hade upplevt detta? Kan man köpa vattenbaserade på apoteket?
@Sofie_B
Tro mig, om några månader kommer det vara tvärt om. Då kan vi mammor verken mata, lägga eller lugna utan det är bara pappa som duger.
Har förstått att det kan vara så så tänker också att man kanske inte ska övertänka allt. Var sak har sin tid!
Vi har varit på BVC nu. Grodan väger 5075 g och är 56,5 cm lång. Han fick godkänt på ”syntestet” där han skulle följa ett gosedjur med blicken och huvudet.
Då är våra lika stora men med 10g skillnad
Hur länge satt det i för er? Blir spännande att se hur det hela utvecklas. Känns som om det bara är för mig att finna mig i att vara bunden till soffan nu, så får vi hoppas att det lättar inom några dagar eller så.@astilbe
Fasen kan absolut vara utvecklingssprång på g, kotte betedde sig precis likadant ungefär när Wonder weeks sa att språnget skulle börja
Vi är 3v idag.Härligt! Men din skrutt är lite yngre va? John blir 4 veckor på torsdag. Är väldigt glad att vi inte köpte på oss så mycket kläder i dom mindre storlekarna, 50 kunde han aldrig ha och dom flesta plaggen i 56 är för små nu.
Vad olika det är med storlekar Kotten blir ju en månad imorgon och vi är kvar på stl 50, använder en del i 56 också som oftast passar på längden men allt är extrempösigt
Någon som har bra koll på bra barnklädesmärken som är mer långa/smala i passformen? Misstänker att det dröjer innan min bebis blir en knubbis
Tack! Hm har jag inget ifrån men newbiebody och byxor är det som suttit bäst på honom hittills så det låter rimligtJag upplever HM som små i storlekarna. Och newbie som smala
Hej! Är hyfsat ny men hoppas få vara med ändå
Jag och min man fick tvillingtjejer (tvåäggs) Ines och Matilde19/12-17 (BF 25/1-18). Vi spenderade julen på neo med andningsvård och sondmatning. Fick komma hem med hemsjukvård och fortsatt sondmatning vilken nu är avvecklad sedan några veckor. Ska bli kul att följa en tråd med föräldrar som har barn i ungefär samma ålder!