Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis den känslan jag vill åt, dock inte helskott. Vad heter modellen?Jag har ett par vinterfodrade ridleggings från Horze. Helskodda med fleecefodring. Jättesköna! Värmer bättre än vanliga men inte lika mycket som termo. Men fördelen är att de känns som vanliga tycker jag och är smidiga och känns inte klumpiga.
Jag vet, sambon har såna men jag har dragit på mig envisa semesterkilon så jag måste ändå köpa nya ridbyxor att ha under chapsen isåfall.Visserligen inte ridtights, men långa chaps är guld!
Kan du ge en utförligare recension? Vad är det som gör dem värda de extra hundralapparna jämfört med Horze?Kerrits
Har aldrig provat de från Horze men det jag gillar med Kerrits är hållbarheten, håller sig snygga i flera år trots massor av tvättar. Passformen är bra, tycker dom är otroligt sköna att ha på sig. Har aldrig frusit i dem, materialet är ganska vattenavstötande.Kan du ge en utförligare recension? Vad är det som gör dem värda de extra hundralapparna jämfört med Horze?
Precis den känslan jag vill åt, dock inte helskott. Vad heter modellen?
Har också Kerrits sköna, vind och vattenavvisande. Finns ju en massa olika modeller med olika skoning och passform. Jag ha knäskodda, tycker inte att det blir halt i sitsen ändå.Har aldrig provat de från Horze men det jag gillar med Kerrits är hållbarheten, håller sig snygga i flera år trots massor av tvättar. Passformen är bra, tycker dom är otroligt sköna att ha på sig. Har aldrig frusit i dem, materialet är ganska vattenavstötande.
Har ett par som jag haft i 5 år nu och de ser nya ut fortfarande och då rider jag minst 2 hästar om dagen typ alltid.
Jag ska införskaffa varma ridtights, vilka har ni som är bra /vilka rekommenderas inte?
Jag har Covalliero. Superbra både ang ytmaterial och fodring och komfort , inkl sunt pris . Helskoning med silicon.
Använt dem vintertid alla månader i minusgrader och aldrig frusit/behövt ngt extra under.
Ett par Kerrits till reapris på väg hem till mig
EquishopVar hittade du dem?
Håller med! De blir inte fladdriga, uttöjda som många andra blir efter ett tag. Och mycket skönaHar aldrig provat de från Horze men det jag gillar med Kerrits är hållbarheten, håller sig snygga i flera år trots massor av tvättar. Passformen är bra, tycker dom är otroligt sköna att ha på sig. Har aldrig frusit i dem, materialet är ganska vattenavstötande.
Har ett par som jag haft i 5 år nu och de ser nya ut fortfarande och då rider jag minst 2 hästar om dagen typ alltid.
Jag har Covalliero. Superbra både ang ytmaterial och fodring och komfort , inkl sunt pris . Helskoning med silicon.
Använt dem vintertid alla månader i minusgrader och aldrig frusit/behövt ngt extra under.