Vinterbilder..

Sv: Vinterbilder..

och här är på mig och min hund( den svarte) dom andra är familjens

Bild053.jpg
 
Sv: Vinterbilder..

Vilka fina bilder ni tagit!
Tog några på min kinesiska nakenhund powder puff idag, lägger ut dem senare i dagarna :D
 
Sv: Vinterbilder..

Tjusiga bilder!

Här är min pojke in action!

013b48aa13895aff43b998a30be25f4c_640_479.jpg
 
Sv: Vinterbilder..

Vilka mysiga bilder alla har!:)
Här kommer några från vår skoterdag i lördags..
Gabbi och Tekla:
7512155.jpg

Kiera:
7512154.jpg
 
Sv: Vinterbilder..

Haha.. Jag hör ju att jag måste ta med dig och ditt odjur nångång!;)
Sex kilometer ut till öarna och en dag med korvgrillning sen hem igen, dom sover garanterat gott efter:D Orkar dom inte springa så finns skoter å kälke att tillgå:banana:
 
Sv: Vinterbilder..

Det tycker jag låter alldeles utmärkt, så länge du guidar mig tillbaka till civilisationen. Jag har nämligen inte begåvats med något lokalsinne överhuvudtaget. Det tog mig b la tre veckor att hitta till Sidsjön. :o :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 774
Senast: Hermelin
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: Barret
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 340
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 032

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Dejtingtråden del 38
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp att välja ras
  • Tråden för spår
  • Min arga lilla hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp