Sv: Vinter 9-10, del 3!
*kl*
bytt både nick och avatar!
(Verona)
ojjojoj, nu kommer AKÅ få tuppjuck på dig.
Ia*:
jag hade amningkudde, eller snarare har (ammar ju inte längre) å den är jättemysig! man kan använda den till mycket annat än bara amning åxå! andreas brukar ha den när han matar och jag brukar ha den att stötta upp henne i med.
väl värd att investera i tycker jag!
Jerseyko:
Näsfrida och koksalt är fixat, sängen är upplutad och nu laddar jag inför natten. bara hoppas att det går bra, det har gjrt det hitills.....
Vindvissla:
vår? känns som vi aldrig kommer att få vår här. vill åxå gå med barnvagn utan att halka runt i snömodd....
Matilda är 3 månader prick idag! 13 veckor igår. å jag har fått första höga skrattet idag. gav henne en riktig pussattack på kinden och hn kunde inte motstå att bubbla över av skratt. till slut skrek hon nästan av glädje. (å ja med för den delen.....
)
vi kan sitta i stolen med stöd och börjar greppa saker och har uptäckt matflaskan.
äta-sptta ut-titta på flaska-försöka stoppa tillbaka den i munnen.
numer tar våra måltiden närmare en halvtimme, för det ska tittas ch grejjas och funderas och ha sig innan hn kommer på att hon inte blivit mätt och äter det sista!
å ja förökte ligga ner och mata henne och INTE rapa inatt. framgång. blir nog ny rutin om natten funkar med näsan å så..... jag är mycket piggare idag och det firade jag genom att gå ut och skotta snö i över en timme i morse!!!