Sv: Vinslöv

DM vet jag inte, men en start nästa helg blir det nog iaf. Tackolov att danskarna inte ställer in för sådana små pettitesser som få starter :bow::bow::bow:
(mer öl till dem som dyker upp) finns en tävling ca 20 km norr om Köpenhamn den 4e oktober...

Ja och dit åker jag :D

Ja och dit åker jag :D

Vi var där ifjol med, min stackars tom tom navigator var helt förvirrad, som vänster i en korsning som inte finns och sväng höger bakom buske 19....:bump::bump:

hoppas du har bra vägbeskrivning om du inte varit där tidigare,

den enda som inte var vilse var mammaberg - men hon måste ju ha ett lokalsinne som få... eller oxå obeskrivlig tur :angel:

Vi var där ifjol med, min stackars tom tom navigator var helt förvirrad, som vänster i en korsning som inte finns och sväng höger bakom buske 19....:bump::bump:

hoppas du har bra vägbeskrivning om du inte varit där tidigare,

den enda som inte var vilse var mammaberg - men hon måste ju ha ett lokalsinne som få... eller oxå obeskrivlig tur :angel:

tur :eek:
här kör man på säkerhet :cool:
och en gps med koordinaterna inlagda så man inte tar fel adress, för det är danskarna dåliga på - enkelt att hitta :idea:

Frågan är om jag ska ge Olgaklara hjälp eller skicka henne lååååångt iväg :devil::rofl:

tur :eek:
här kör man på säkerhet :cool:
och en gps med koordinaterna inlagda så man inte tar fel adress, för det är danskarna dåliga på - enkelt att hitta :idea:

Frågan är om jag ska ge Olgaklara hjälp eller skicka henne lååååångt iväg :devil::rofl:

hm, bra fråga:devil:
vet Olgaklara var du bor:eek::eek: är det nog bäst med rättvända koordinater

*kl*

:bow:Det vart väl en väldans tur att FT i Vinslöv blev inställd en dryg vecka före start så man han planera om till denna helgen.:bow: För INTE hade det väl gått att tävla efter allt detta regnande och i detta skit väder som varit idag hade iallafall inte jag tyckt det varit så kul inte:crazy:

Sita

Alltså EN dag med regn? Kyckling :p
I Tyskland hade vi 3 dagar med ösregn förutom några stunder under terrängen när det haglade. Sen storm då under hoppningen. :idea:

Det går utför med ft-Sverige. :devil:

Det var inte direkt något semesterväder i Åkerbo heller ;)

Alltså EN dag med regn? Kyckling :p
I Tyskland hade vi 3 dagar med ösregn förutom några stunder under terrängen när det haglade. Sen storm då under hoppningen. :idea:

Det går utför med ft-Sverige. :devil:

EN dag??? Vi har typ fått 104 mm regn under de första 4 dagarna i oktober. Tror inte att terrängbanan i Vinslöv pallar det:p

Chicken är gott:d Gärna grillad!:rofl:

EN dag??? Vi har typ fått 104 mm regn under de första 4 dagarna i oktober. Tror inte att terrängbanan i Vinslöv pallar det:p

Fast jag syftade såklart på 3-dagars jmfrt med 1-dagars. :grin:
Det är liksom även regn på andra ställen än här. :angel:
och 30+30 ekipage hade även Vinslövs bana klarat :devil:

Banan i BS var våt

Fast jag syftade såklart på 3-dagars jmfrt med 1-dagars. :grin:
Det är liksom även regn på andra ställen än här i vårt land. :angel:
och 30+30 ekipage hade även Vinslövs bana klarat :devil:
om man velat

:rofl:

Kanske det! Men det finns domartorn som man kan önska mer av. Öppna lastbilssläp i storm och ösregn tex. Då är jag hellre på frifot och rör på mig så man inte fryser fast i stolen. (finns inget dåligt väder, bara mindre bra!)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Svensk fälttävlan söker landslagsledare för Young Rider- och Juniorlandslagen.
Svar
0
· Visningar
43
Senast: Gunnar
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Philippa Magnusson är ny landslagsledare för ungdomar i fälttävlan. Med en gedigen bakgrund inom ridsporten ser hon fram emot att bidra...
Svar
0
· Visningar
32
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två svenska mästare i fälttävlan korade under helgens tävlingar i Kristianstad. Wynja Eriksdotter Rubin och Mikko Moisala var...
Svar
0
· Visningar
94
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka