Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon mer som upptäckt att vinslöv drog pengar från kontot trots att de ställt in och att de 10 kr som förbundet snor åt sig också är draget
Jag tänker INTE godta att man drar pengar för en inställd tävling
Det har inte dragits några pengar från mitt konto i allafall!
Jag tycker man ska ge det nya systemet en chans. Det underlättar massor för arrangörerna samtidigt som det blir rättvisare mot alla ryttare. Tänker främst på "oss" som anmäler och betalar i tid, nu tvingas även "eftersläntarna" som alltid glider igenom systemet på ett bananskal betala i tid. Samtidigt tycker jag att det underlättar för mig personligen att hålla reda på vad som är betalt och inte, (men jag är ju ganska disträ iofs) OBS, detta är min personliga åsikt, jag respekterar att andra tycker annat, så inga påhopp tack.
De drog pengar från mitt konto men jag har fått tillbaka den avgiften, förutom de där 10 kronorna.
Så du menar att det är rätt att de dragit 10kr för en inställd tävling??
Här ser du tydligt att de dragit 10kr för vinslövs fälttävlan. Detta borde INTE få hända
Det var det värsta jag hört !!!! Om det är sant är det för dj...ligt
Nu fick jag verkligen vatten på min kvarn och tänker benhårt bojkotta det nya anmälnings systemet (samt strida för att det inte används på arrangörsträffen)
Har du skrivit under vår protestlista på http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=2407 ?
Jag hatar förmynderi och smygavgifter!
? På din internetbank har du i alla fall nån sorts koll
Självklart har jag gjort det!!!
Och skickat den vidare till alla jag känner. Jag skulle kanske kunna köpt systemet om jag fått det presenterat och sen gjort ett val. Men att som nu bara poff dyker det upp som ultimatum när man anmälde.
För inte så länge sedan förespråkade man från förbundet att man skulle ta bort förhandsbetalning i mesta möjliga mån så att ryttarna skulle slippa ligga ute med en massa pengar... och så helt plödsligt (när nästan alla klubbar gått ifrån förhandsbetalning) dyker detta upp där man skall skapa ett konto som du knappt har kontroll över och där pengarna skall in ÄNNU TIDIGARE. Vad gör vi när nån hackar in och plundrar kontona? På din internetbank har du i alla fall nån sorts koll
Som sagt, en duktig hacker kan göra sig en fin liten summa....
Ja, det är det jag menar med förmynderi...nu när i princip alla klubbar...
Hmm, kan ju vara ett alternativ istället för att sälja sig