JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Någon som kan beskriva hur allt går till när stoet ska betäckas?
Bor i Norra Sverige och det är fryst sperma som kommer att användas isf.
Allt från inseminationen till när fölet ska vänjas av från stoet
Kostnader? När betalar man de olika avgifterna?
Vilken seminstation har du tänkt använda dig av? Jag bor i närheten av dig och har inte hittat station som hanterar fryst, därav min undran
.
Har själv bara en egenuppfödd så lämnar dina frågor till någon annan mer erfaren.
Avel
Hej!
Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Avel
Halloj!
Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Avel
Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på".
Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Övr. Barn
Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅
Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever...
2
Akvarietråden V
Övr. Djur Hoppas du får tag i luminatus! :)
Kul med fiskspaning! Jag vet inte om det var en typ av dragonscale du såg men beskrivningen fick mig...
Scandi
Idag kl 00:59
Svar: 1 346
Visningar: 39 817
Djur
Valp 2025
Övr. Hund Ikväll gick vi nere vid älven och det var så spännande att han glömde bort att bita mig. Och han pinnade på glatt, innan har han växlat...
Niyama
Igår kl 23:23
Svar: 814
Visningar: 56 059
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det är inte alltid lätt att vara en gammal salukipojke.
Idag gick vi en ordentligt lång promenad i skogen på förmiddagen. Där lyckades...
Red_Chili
Igår kl 23:11
Svar: 1 139
Visningar: 67 025
Hund