M
Mialena
Har svarat på en annons här på buke och fått info om en ponny som jag tror skulle passa sonen.Blandras kat A 18 år.Priset var 10 000 och jag tyckte redan att det var lite mkt men vadå, han skulle vara jättesnäll relativt utbildad och kärnfrisk. åker en massa mil för att titta och visst är han snäll och kanske välutbildad men han var full av eksem, öronen var öppna variga sår, manen bortkliad och sår sår sår hela pannan var ett stort sår......jag gick på ägaren rätt ordentligt men hon sa att det kliar väl lite...
Vi åkte hem utan häst men jag kan inte släppa detta.Jag känner att jag inte kan köpa honom heller, fick jag honom för e symbolisk summa skulle jag gladeligen sköta hans sår och skaffa täcke och pc och kortison.men som det är nu....Är så ledsen, slita på ridskola etc för att få denna usla omvårdnad....
Mialena
Vi åkte hem utan häst men jag kan inte släppa detta.Jag känner att jag inte kan köpa honom heller, fick jag honom för e symbolisk summa skulle jag gladeligen sköta hans sår och skaffa täcke och pc och kortison.men som det är nu....Är så ledsen, slita på ridskola etc för att få denna usla omvårdnad....
Mialena