Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
In med alla Mia R´s schabrak ni har! Vill se en massa olika färgkombinationer! Detta för att jag vill köpa ett men kan inte bestämma mig för vilket :-)
Vitt klubbschabrak med rakt hörn, marinblå kantband, grå pp och ljusblått band(ni vet det tjocka)
Sen Fagereke brodyr på.
Likadant som ovan fast marinblått och mitt är i dressyrmodell
Nu väntar jag även på två mias. Ett vitt med marinblå kant, grå pp, rött på bandet och en marin Sinnerstad logga.
Sen våra lagschabrak vi ska ha med som är vita med rosa glitterband
Jag har ett tag gått å suktat efter ett marinblått dressyrschabrak med gul passpoal. Både det vanliga och sen det med rak kant baktill. Blir mer och mer förtjust i det med rak kant då det är lite extra gult där. MEN ju mer jag tittar på schabraket desto mindre gillar jag det...och ändå går jag och tänker på det på hur snyggt det skulle vara på "min" bruna häst...
Jag har ägt ett sådant dressyrschabrak innan (det vanliga) som jag fyndade på Börjes för ca 4-5 år sedan. Den färgkombon hittar jag inte på Börjes längre och de ligger i ungerfärligt samma pris som den lokala ridsportaffären här.
Dock så sålde jag det schabraket då jag inte hittade en passande dresyrsadel till hästen jag hade då...Ångrar idag att jag sålde det väldigt mkt! grrrr...
Så nu när jag börjar tveka på denna färgkombo vil jag se andra kombinationer som man kanske ska satsa på istället :-)
Har ett nougat dressyr med raka hörn och har lagt en beställning på ett orange dressyrschabrak med runda hörn, svart kantband och vit passpoal, med matchande lindor
Har nu, nästan iaf, bestämt mig för att köpa ett marinblått med gul passpoal (dock inteo m det blir vanligt eller med rakt hörn) om jag får sålt allt jag lagt ut på Tradera (för att få ihopa lite pengar)
sandfärgat kantband och brun pp.
Har lust att beställa ett till men vet inte heller vilken kombination... Så jag ska följa tråden
Funderar på vitt med vitt kantband och en grön eller röd pp.. Synd att det finns så mycket att välja på
Lite OT, men jag lånar en hörna av tråden.
Jag funderar på vad jag ska ha för färg på tömkörnings"schabrak"/underlägg (Mias), till den här hästen:
Han är mörkare än på bilden på vintern, och nu mot "slutet" av sommaren så är han lite ljusare än på bilden men ungefär som på bilden.
Jag har en brun Tärnsjödäckel.
Just nu har jag ett Miasunderlägg som är svart med silverpasspoal och svart kantband, och det är inte så snyggt till hans färg och gjorden.
Funderar på brun med sandfärgat kantband?
Bra tråd, funderat många gånger hur sand på schabrak ser ut, någon som har?
OT men
Hatar PIXBOX som fördärvar alla bilderna som man lagt in där. Hade ett jättebra kort på mitt ena Mia-schabrak med närbild, men nu är det borta. Fattar inte vad de pysslar med där. Bilder som ersätts med "Återställs/restorering" blir ju bara fler och fler.
Här är det men på hästen iaf....
Tror färgern är kitt, med sand kantband och brun passpoal.
Sen ett vanligt vitt med svart kant och lime passpoal
Skola & Jobb
Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Trädgård & Växter Tur att det var en gold iaf, vad det nu är, iom att du får en ring of fire för 49 kr på Ikea... 🙈 Hoppas att jag inte får samma, just...
Hundavel & Ras I trådstarten så uppfattade jag det som TS sökte en hund till hela familjen och inte tänkte dumpa hunden helt till 10-åringen. Att vråla...
Foder & Strö Förutom många bra tips i tråden och rutimer du redan har så föredrar jag att ha fri tillgång på grovfoder så att hästarna kan äta när de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.